مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-08حوادث

کشف زمین خواری میلیاردی در چالوس


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف زمین خواری به ارزش 100 میلیارد ریال در مرزن آباد شهرستان چالوس خبر داد و گفت: با حکم قضایی، زمین های قطعه بندی شده، - خلع ید شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حصارکشی و تفکیک غیرقانونی زمین های ملی و جنگلی در مناطق ییلاقی مرزن آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار میرزایی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران نیروی انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه، متهم را که با حصارکشی 2 هزار مترمربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس، زمین تصرف شده از چنگ این فرد که اقدام به تفکیک برای تغییر کاربری کرده بود، رها سازی شد.

وی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان، 100 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار میرزایی در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی را به کارکنان جهاد کشاورزی اطلاع دهند و بر عزم راسخ مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری میلیاردی در چالوس

کشف زمین خواری میلیاردی در چالوس